Mobilny zespół prądotwórczy typu
MZP.20.L1-20,0kVA/3x400V~ jest źródłem zmiennego prądu trójfazowego o napięciu 3x400V~/ 50 Hz i mocy 20,0 kVA.
Zespół prądotwórczy jest urządzeniem wykonanym w postaci oddzielnego modułu przystosowanego do współpracy i zasilania awaryjnego w energię elektryczną wyposażenia kontenera specjalnego.
Zespół tworzy zwartą konstrukcję zabudowaną na bazie przestrzennej prostopadłościennej zunifikowanej konstrukcji stalowej mocowanej na zewnątrz kontenera na jego przedniej ścianie. Zasilany jest trwałym, ekonomicznym i niezawodnym silnikiem wysokoprężnymi z bezobsługową trójfazową prądnicą.
Zasilanie z wykorzystaniem zespołu prądotwórczego realizowane jest automatycznie w przypadkach, gdy następuje zanik zasilania kontenera z zewnętrznych źródeł energii elektrycznej (sieci). Zespół przystosowany jest do pracy w klimacie umiarkowanym zimnym. Zasilanie zespołu paliwem odbywa się z głównego zbiornika paliwa kontenera. Sterowanie zespołem przebiega automatycznie z możliwością sterowania ręcznego i realizowane jest za pośrednictwem wydzielonego układu sterującego znajdującego się w przedziale technicznym kontenera.
Parametry techniczno - eksploatacyjne
Oznaczenie dokumentacyjne zespołu |
MZP.20.L1-00.00.00.00.00 |
Typ/wersja zespołu |
MZP.20.L1-20,0kVA/3x400V~ |
Zabudowa zespołu |
moduł montażowy |
Wymiary gabarytowe modułu (dł. x szer. x wys.) |
2 040 x 720 x 960 mm |
Masa całkowita zespołu (bez paliwa) |
840 kg |
Pojemność zbiornika paliwa |
290 dm³ (w module zbiornika) |
Moc znamionowa zespołu |
20,0kVA/3 x 400V~ |
Napięcie znamionowe zasilania |
3 x 400 V~,230 V~/50Hz |
Typ silnika spalinowego |
3029DF128 JOHN DEERE |
Typ prądnicy |
PRO18S C/4 LINZ ELECTRIC – 30,0kVA |
Sterowanie |
z tablicy sterowania w przedziale kontenera |
Czas pracy zespołu przy zasilaniu ze zbiornika paliwa |
24 h |
Moc znamionowa silnika spalinowego |
16,0 kW |
Możliwość przeciążenia zespołu |
do 20% powyżej mocy znamionowej |
Natężenie hałasu przy pracy zespołu |
< 90 dB (na zewnątrz, w odległości 5 m) |
Amortyzacja monobloku zespołu |
podwójna, zabezpieczająca transport i pracę na podwoziu pojazdu |
Zakres temperatur użytkowania zespołu |
od –30 do +45°C |
Zakres temperatur przechowywania zespołu |
od –40 do +65°C |